صعود تیم فوتسال راهنمایی سلام یوسف آباد به مرحله حذفی


توضیحات

لیگ فوتسال منطقه‌ای تهران در اواسط آذرماه شروع شد و تیم راهنمایی سلام یوسف‌آباد توانست در مرحله گروهی عملکرد خوبی از خود نشان دهد. فوتسالیست‌های راهنمایی سلام یوسف‌آباد به‌عنوان سرگروه و بااقتدار راهی مرحله حذفی لیگ منطقه‌ای شدند. آن‌ها در روز اول مسابقات، بهترین عملکرد را در بین تیم‌های حاضر در مسابقات از خود به نمایش گذاشتند و با نتیجه 5 بر 1 از سد حریف خود عبور کردند. بازی دوم و سوم تیم فوتسال دبیرستان دوره اول سلام یوسف‌آباد با نتیجه مساوی و به‌ترتیب، صفر بر صفر و دو بر دو به پایان رسید.

آن‌ها با مجموع 5 امتیاز از 3 مسابقه توانستند به‌عنوان سرگروه به مرحله حذفی رقابت‌های لیگ فوتسال صعود کنند. اما متاسفانه و باوجود تلاش‌های فراوان پسران فوتسالیست و مربیان‌‌شان، تیم فوتسال راهنمایی سلام یوسف‌آباد در بازی اول مرحله حذفی با نتیجه 1 بر 3 بازی را به حریفش واگذار کرد و از حضور در مراحل بعدی مسابقات بازماند.

پرهام طهماسبی، امیرحسین مشاری، امیرعلی ابوذری، مهربد شفیعی، حسین باقرنژاد، عرشیا خان‌محمدی، علی ایگدری، آریا دلداده، رادوین رسولی، مهراب دشتگرد، آرمان دمیرچی‌لو و آیدین سزاوار، بازیکنان تیم فوتسال راهنمایی سلام یوسف‌آباد در این مسابقات بودند.

پسران بااستعداد ما تازه در آغاز مسیر ورزشی خود قرار دارند و این مسابقات جزو اولین تجربه‌های حرفه‌ای‌شان محسوب می‌شود. آنچه بیش‌ازهمه اهمیت دارد، تشویق و حمایت از ورزشکاران نوجوان‌مان است. حمایت‌های والدین، مدرسه و جامعه به آن‌ها انگیزه می‌دهد تا باقدرت مسیرشان را ادامه دهند و روز به روز به موفقیت‌های بیشتری دست پیدا کنند. ما کادر مدرسه دبیرستان دوره اول سلام یوسف‌آباد قول می‌دهیم که در این مسیر در کنارشان باشیم و امکانات لازم برای موفقیت‌‌ روزافزون بچه‌های فوتسالیست‌مان در مسابقات آینده را بی‌کم‌وکاست فراهم کنیم.